Män kääär nönn?!

Igår när jag och Sambon Sara var ute på en lång, till en början skön, kvällstur så kom ett gäng sådana där människor som får en att tänka hemska tankar. Vidriga var de.
De skällde som hundar för att få våra hundars uppmärksamhet och var så jävla äckliga. Gick nära alldeles inpå oss och sa något otrevligt på halvusel svenska. Jag är inte den som är mörkrädd men vägen hem till Sara var inte så trevlig. Långt skitigt hår och det där ni vet.

Och dessa ser ju inte livshotande ut direkt...

Nu ska jag åka iväg till Sara med ett stycke matlåda och sedan dra mig hemåt, eller snarare till klubben. Ska dit och kolla av en gång innan helgens tävlingar om han tänker göra det jag ber honom om. :)
Ha det bra allihopa och se er för om natten.
Hejs.

Förresten kommer min Jonas hem i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback