Mysigt men långtråkigt.

Idag har varit en dag då jag gjort hur mycket som helst, men ändå haft alldeles för mycket tid över till att fundera på hur tråkigt det är att vara själv. 
Mellan 09.00 och 12.00 var jag och Anna vid klubben och tränade. En nyttig träning som gav mycket så Farrax skötte sig och var mer uppmärksam än han varit ett tag.
Vid 12.00 gick jag och Malin ut en liten, liten sväng.
I med lite bränsle i form av kyklinggryta.
Till Hille och tog en promenad med hundar och barn.
Jag och Farrax tog en promenad och han badade lite.
Lagade mat.
Städade undan här hemma.
Och nu soffan och Idol, dipp och morötter.

Trots detta har jag varit rastlös. Det måste bero på att inte Jonas är hemma och skitar ner, så det finns helt enkelt inget att tvätta, plocka iorning eller ett storkok på spisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback