Impuls.

Det är bra, riktigt bra ibland. Igår gjorde min älskade lille vän ett MH som är något att skryta över! De sa att det var det bästa de sett på mycket länge. Han befann sig mer eller mindre i hela sunne mellan varven men resultatet var kanon. Jag är så nöjd så. Inget bekom honom och han stod för underhållningen kan man kort fatta det.

M, söt söt..

Igår kom jag på att min hund är så impulsiv som det bara går. Spökena brydde han sig inte om,  satt och tittade på dom ett litet tag och sedan lade han sig ner och skrotade med något annat. När jag sedan kopplade loss och gick fram till spöket Laban så brydde han sig inte så mycket, hälsade och lekte med sig själv. Han drog iväg för att se vad de gjort inne i skogen och kommer tillbaka med en vante som en av fig. lämnat i "provhytten". Han dödar vanten lite och ger den sedan till mig och spöket som står och samtalar på skogspromenaden. Vi snackar hysteriskt söt här. De som känner honom vet dessutom att detta händer inom loppet på ett par futtinga sekunder.
Jag ska lägga upp resultatet någon dag, när jag känner för det.
Han trodde han var på boda borg. :)
Hela han är ju visserligen ett impulsköp, det kan ju ligga något i det. ;) Han är helt galen, och jag älskar det! Det saknar ord som beskriver honom, han är bara så hilma mycket Farre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback