Är det inte den ena, så är det den andra.

När vovvarna är nöjda och vilar mellan varven, är min sambo som ett nervknippe. Han ska spela match idag förstår ni, och skulle kunna tjata hål i huvudet på mig just nu. De möter Ekshärad och det är ju årets match. Ja, så när den är över ikväll så är väl hundarna utvilade förstår jag.
Som försök att lugna sig själv spelar han tvspel just nu, enda gången jag tackar de högre makterna för att det existerar.
Nu blir det en promenad med S, som jag inte sett på bra länge. Trevligt värre.
Ha en bra kväll gott folk, min kväll beror alldeles på hur resultatet slutar senare under kvällen på Valhall, eftersom jag har lyckats fått tag på den absoluta vinnarskallen och med det ett otroligt dåligt humör vid förlust. Han har framkallat många goda skratt med hjälp av det. :)
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback