Dagarna dundrar förbi.

Ja, jag sitter just nu här och snorar. Tätt i hela huvudet. När jag var på klubben idag så kom jag att tänka på att det faktiskt är höst, riktigt mycket höst. På med tjockiströja och det står inte på förrän långfillingarna kikar ut ur garderoben. Jag skulle ju hinna så mycket denna sommaren? Hoppsan Kerstin, så vet den slut.
Fast å andra sidan så har jag hunnit mer än jag hoppats på, om man ser det från en annan sida. Jag har fått jobb och är nu på stort G att söka fler.
Vi har även gjort intresseanmälan på en 3:a i Viken i Karlstad. Får se, tror inte att vi får den men det kommer fler, man måste börja någon stans.
Jag har även hakat på en kurs med min jycke som jag hoppas på att kunna slutföra, Farrax som FM-hund. :)Eftersom han har en C-höft så väntar vi på svar från SBK.
Jonas avslutade ju också sin mission i Afghanistan och kom hem i juni.
Massa grillat och mys under många fina sommarkvällar.
Lärt sig hålla snattran fast man vill skrika rätt ut.
Massa hundträning där man även träffat massa nya, glada människor.
Ja, jag är nog nöjd så, med tanke på att det bästa på året är kvar - Hösten.

Ha det bra alla glada. :)
Imorgon är det träning med småkillarna som gäller, fullt upp hela dagen! Lade ett spår till salukin idag, han var så kalasduktig. Sötaste spårkillen i stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback