Mysdagar.

Av någon anledning vill jag bara stänga in mig och titta på TV eller bara skrota runt inomhus. Är inte det konstigt? Jag som inte är nått för det annars, men nu ni. Bara äta massa strunt och mysa ner sig under filten med hundarna i andra änden av soffan. Fast, om något roligt som hundträning eller långa promenader ges på förslag hänger jag ju givetvis på, men känner mig inte rastlös efter jag kommit in efter en sådan aktivitet. Kanske bara är så att jag finner mig i det mesta just nu. Fast en sak som är lite trist, det är att vara själv. Är ruggans bortskämd med folk runtomkring mig dagarna igenom.
Idag ringde de om jobb, så imorgon bitti bär det av till Kd och jobb 09,55 - 20,10. Skönt att få några timmar nu när jag gått hemma i fyra dagar och latat till mig.


Nu ska jag fixa matlåda och sedan är det väl snart kvällen förstår jag. Hundarna är trötta, en heldag med allt som kan tänkas hända. Ett spår, en promenad på två timmar och sedan till klubben en snabbis. Jag kan säga att jag är minst lika sliten. Det var väl tack vare A som denna dagen blev så händelserik. En riktig härlig dag.
Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback