Svamp och piller förgyller tillvaron.

Ja, min golden är nu efter många om och men sig själv igen. Ingen gladare än matte. Lite piller och salva för magen gjorde susen och han är nu lika enerverande som han ska vara. Den lille sötnöten har i och med sin infektion blivit så mattesjuk att jag kände mig 1 dm kortare när jag vaknade. Delade en tältsäng med en golden som helst, om han fick, skulle befinna sig under skinnet på mig. Mysrys som bara den.
Jag och Sara tog en sväng till trollskogen med alla vovvar för att jaga skogens guld, och visst hittade vi lite. Mums det. Fast, varken jag eller Sara är väl super bra på svamp så vi kanske får ta oss ett piller och lite magsalva vi med imorgon när måltiden är över, glupska som vi är.
Påtok försent, idag igen, ska jag borsta mina gaddar och hoppa i bädd. Nöjd med dagens jobb och nöjd över att jobba i morgon 10-20. :)
Förresten fyller mamma år idag, grattis till henne!
Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback