Trött, tröttare, tröttast.

Tyvärr får jag stå för alla tre, för mina vovvar är inget av det. Idag har de inte fått många knop gjorda men vem lider av det? Tror bara att Farrax tycker det är lite tråkigt fast han är ju en liten skrotnisse och brukar till större delen av dagen roa sig mycket bra själv. Wilthon är helnöjd med att slippa gå ut i ett ruskväder som detta. Han kör en tjejkiss just utanför trappan och sedan tassar han in igen. Fast tendens till rastlöshet finns, hoppar omkring, tigger mat osv. Han är för rolig. Förut när jag skulle ge dem några godisar var, som jag nyss köpt, så för varje godis så la han sig ner på golvet och tuggade i evegheter, medans den andra halkade runt i sina dregelpölar, ivrig som få över den biten jag hade kvar i handen. Här snackar vi skillnad i stresstålighet.
Tränade faktiskt lite med Farrax förut här ute på gräsmattan och han var något hysterisk så resultat var svårt att få, eftersom han hann med att utföra flera "bonus" beteenden. Vilket belönar jag egentligen? :S Jaja, jag belönade vårat stölliga pass som var totalt oseriöst men skitkul. :) Ojoj, någon bra apportering fick vi fram men ett framförgående som jag bara önskar min värsta fiende. Fast, det ser säkert ännu sämre ut, iof. Jaja.
Vill ta en riktig långtur med mina vovvar i morgon, har längtat efter det i flera dagar men det blir liksom inte av.
Nu är det snart kvällen, myser nog ner mig i soffan en microstund.
Natti natti
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback