En mysigt tråkig dag.

Har gått omkring här hemma och rotat och skrotat, pratat i telefon och lagat mat. Haft sådär riktigt långtråkigt men mysigt. Vovvarna är nöjda efter en tur på isen i morse. Sover som bara den.
Har pratat med Magda i evigheter, alltid lika roligt. Prata skit och skratta åt allt vad det är. Jag blir så avis på henne bara. :)
Men jag får sätta mig och läsa och tänka på att det är de tunga böckerna som tar mig framåt. Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och lyssnar på musik, efter att ha rullat köttbullar och stampat potatismos. Det är grejsaker det.
Måste ju dela med mig av lite bilder från tiden då Jonas var hemma.

En söt sak.


Sibban helt enkelt..


Nej tyvärr, hon är min..

Glad som en speleman..


Den helt klart bästa bilden, jag ser totalt livrädd ut.

Detta var då resan till Idre, vilket kanske var minst lika roligt som själva spannturen. Dessa samtalsämnen, ja, bara fantasin sätter gränser och gränser finns inte att uppbringa.


En snygg ung herre..



Se så mysigt, tösa vettu.


Söt är ju bara förnamnet, min lillkille.


Härligt härligt.

Och så var det förstås en massa annat pådrag som party och grejer, men allt finns inte med på bild tyvärr. Men vi hade som sagt sjukt härliga dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback