Långtur och mysrys.

M, jag och Malin drog med våra tre vovvar till travbanan och gick en långis. Mycket härligt för vovvarna att springa och få bli riktigt trötta. Vi med för den delen, visserligen.
Nu har jag lagat mat och snart kommer Malin hit och så ska vi se på film och mysa lite.
Var ute på prommis med Hille och gänget igår, en 2 timmars rutt i skogen. När vi gått ett tag kommer det tre killar till och hänger på, nämligen Ingrids tre gossar, så det var trevligt. Innan jag såg att det var Ingrid och vovvarna funderade jag så klart på vem det var som stod och nosade min kille i rumpan, ännu en svart, med något längre päls. :)

Enda bilden då alla är med. :) Salukin i spetsen.

Dammsugaren och duschen väntar, och har gjort det ett tag. Vill inte göra varken det ena eller det andra. Känner för att gå runt här i min skitiga lägenhet och vara skitig. :)

Hejs svejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback