Sur gubbe.

Jag har nyss badat min älskade saluki, som faktiskt ska på utställning med Marie i morgon. Tro det eller ej, har gjort slag i saken. I alla fall så blev han som vanligt skit sur och kommer förmodligen inte prata med mig de närmaste timmarna. Han ligger i sängen och surar just nu och jag la över honom en filt eftersom han fryser när han är blöt, i hopp om försoning. Men icke, han tittade på mig under lugg, och tyckte väl att jag skulle gå och göra nån nytta. Det är så roligt, oavsett art ser man en röd tråd för det manliga könet genom världens alla varelser. ;)

Surdegen Wilthon..

Nå väl, ni får väl hålla en tumme i morgon.
Jag tror husses tumme väger tungt, för han saknar honom mycket, det märks. Det roliga är, att han springer upp och tittar i sängen först, om han möjligtvis ligger där. :)
Nu får det snart bli juni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback