Buggkurs och hundmys.

M, ikväll är det bugg i byn som gäller. Grymt kul faktiskt. Efter det funderar jag skarpt på att fara söderut, nämligen till Karlstad. Stygn ska tas på Farrax i morgon och jag ska till sjukan på torsdag. Eftersom min lilla saluki har dragit på sig någon typ av hosta får han ju inte träffa andra hundar, fast de sa åt mig att det inte var någon idé att dela på de som redan varit tillsammans, nämligen Farrax, Elvis och Wilthon. Nu har ju visserligen ingen av de andra två visat något, bär kanske tilläggas.
Så i morgon är en stor dag för oss alla eftersom vi då är på vinnarsidan. Inga sygn = ingen tratt. Jajjemen!
Nu är det fullt upp idag och det är så skönt faktiskt!

Alla goda ting är tre!

Nu är det frulle som gäller, för hela flocken faktiskt. Sedan är det införskaffning av hundmat, läsa, packa och bugga innan vi kan köpa oss en kaffe och sätta oss i bilen. :)
Vi hörs gott folk!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja det va en toppen kväll!! Vad duktig han är :) Hoppas han blir bra snart! Kram

2010-01-25 @ 15:27:19
URL: http://myfuckingday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback