En vän för livet.

Idag är det ett år sedan. Jag tänker på honom varje dag och jag vill fortfarande inte förstå att han är borta.
En sådan speciell individ träffar jag aldrig mer, vi förstod varandra så bra. Allt vi gjorde, gjorde vi tillsammans på ett sätt som inte går att förklara. Vi höll verkligen ihop. En sak är säker - han gör det inte rättvist för sina efterträdare!

En höstdag i Hagälven.

Det är först nu som jag kan garantera att människans bästa vän är en fyrbent kamrat vars ögon säger mer än allt som med ord kan besrivas!

Vi saknar dig dagligen och jag hamnar ständigt i situationer som påminner mig om dig, lellgössen. :)
Älskar dig.



Kommentarer
Postat av: catrine

Det var fina ord om äkta och sann kärlek till sin

fyrfotade vän ..fick en liten tår i ögat...

2010-01-09 @ 13:07:22
URL: http://web.telia.com/~u21705888/
Postat av: Hille

snyggt jobbat lajan, nu bölar jag för fullt. ja han var verkligen speciell den killen. kram

2010-01-12 @ 21:28:06
URL: http://www.nogg.se/winken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback