Förkyld liten kille.

Min lillpojke är förkyld tror jag. Han hostar och låter konstigt tycker jag. Jag ringde solstadens och de tyckte jag skulle avvakta lite eftersom han inte har feber. Ska dit till veckan och ta stygnen på Farrax så de får kolla han då oavsett. Annars är de ju i Råda på fredag. Han ser så ynklig ut så. Ojoj, men det är tur att han inte är lik husse i det här fallet. Wilthon är trots allt stark för att vara av detta kön. :)

De två...

 

Nu blir det en kort tur runt Uddeholm.

Ha det bra.



Kommentarer
Postat av: j

nice!! Men va kostar de då? för får nog vänta med de för ja ha knappt råd me räkningarna nu ju

2010-01-20 @ 12:10:05
URL: http://jolinska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback