Ge mig.

Lite motivation skulle inte vara helt fel. Vill inte läsa alls. Känner att jag inte orkar ta in det jag läser, utan tänker hela tiden på något annat. Jag är trött också. Kanske ska vila lite och sedan bita i det sura. Har nyss pratat med Amanada och jisses vad roligt det var. Jag kan ibland sitta och fundera på när jag har hunnit med alla hysteriskt roliga saker som jag faktiskt gjort och hunnit träffa allt folk som jag idag kan tänka på och le för mig själv. Massa kul kom vi fram till i varje fall. Kom också fram till att vi umgicks varje dag i princip i 10 år bannemej. Från det att vi målade teckningar och sålde till grannarna till det att vi var kalasfulla på nån fest nån stans.
Men nu låter jag ju som Lisbeth här, kan någon skaka om mig och berätta för mig att jag bara är 21, tack?
Nu ska jag ta igen mig lite och sedan blir det att tolka lagen.
Hejs svejs.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej

Snopen jag blev att se att du kommenterade min blogg =D

Mira fick 4st och sen köpte jag in en ny till kenneln =) fast den bor inte hos mig utan hos foder värd.... nu blir det däremot en ny BC...En Just in Qase därav Qase =)

Billy hoppas jag kan vara kvar ett tag till dock...men lite lugnare liv för honom =)

Lite kryddigare hund nu oxå..ingen tänkare alls...bara motor hoppas jag =)

La in en bild på den bestämde...blev ett drastiskt byte...

du vet ingen som skulle vilja låna en häst???



min msn är [email protected] adda gärna mig om du har



skulle va kul att ta detta passet en dag..är ju i trakterna rätt va det är =)



Take care kramis

2010-01-07 @ 21:23:05
URL: http://mirazkennel.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback