Helt slutt.

Men kör nön, är helt slut bannemej. Kom hem nu, halv fem på eftermiddagen och åkte vid halv åtta i morse. Var till Örebro med handleden. Jag hade gjort stora framsteg och hade i stort sett fullgod rörlighet på vissa håll. Men visst går det att förbättra vissa delar. Vägen dit och hem, mellan Storfors och Hagfors, gick väl sådär. Alltså, man fick smyga fram. Knappt plogat och inte ett sandkorn så till och med jag med fyrhjulsdrift och splirrans nya däck for åter och fram på vägen. Tog ju hur lång tid som helst. Dessutom var jag svintrött på vägen dit, innan jag fick kaffe på Max. Men men, hem kom jag och jag han dessutom fixa massa tråkiga saker i Hagfors också.
Nu är det mys som bara den. Nyponsoppa och smörgås efter tuppluren.
Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback