Hundsnor och snöyra.

Jajjemen, blev till att dra iväg till Karlstad för undersökning på lilleman igår. Han blev så hängig och så kröp febern på. Han snörvlade och fräste så jag slängde in gänget och jag i bilen och drog iväg. De gjopde ett Crp och han hade jättehöga värden. När värdet låg runt 100 brukade de sätta in antibiotika men han hade över 140! Inte konstigt att han var lite hängig.
Vägen dit gick bra, men vägen hem var hemsk. Snöade som attans och man fick krypa fram på vägen. Men hem kom vi, och hemma är vi nu ett tag, eftersom mina två gossar är fullproppade av diverse olika tabletter, i olika färger och former!

Gosaker det..

Så nu mina vänner, blir det vila, vila och åter vila, till mattes stora förtvivlan!
När husse ser detta skulle han kanske kunna ringa, vore trvligt. :)
Läsandet kallar, men jag håller för öronen!
Hejs.



Kommentarer
Postat av: catrine

Men då..har grabbarna grus gått och dragit på sej snuva..det var illa...

Kanskee fungerar det som på oss vuxna , lite glass och omvårdnad så mår de snart bättre ;)

2010-01-22 @ 16:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback