Hur sa?

Vad gör man när man har en hund inte får anstränga sig alls, men håller på att slå knut på sig själv efter bara tre dagar? Det är ju fortfarande nio kvar. Trodde inte jag skulle behöva vänta så länge!
Vad gör man då när hunden är nyopererad och det är träning i ridhuset ikväll? Jo, just det, man lånar en annans voffe. Ska sno med mig Dylan av Jolin, så får vi se om hon får honom tillbaka sen eller ej. :) Jag gillar den hunden.
Igår ska jag säga, var jag på buggkurs ska ni veta. Jisses vad kul det var. Jag och Malin hade ju missat en gång så vi låg lite efter, men det fick väl gå ändå. :) På måndag är det dags igen, jajjemen!



Kommentarer
Postat av: j

haha!! ja gud sö sludit. de slutar nog me att du släpper han i skogen för du blir för lett på han. men du ha kanske bättre tålamod än anna som lämna tebaka han direkt. trodde han skulle gå exemplarisk me fler andra hundar . haha. men ska bli kul o se hur de går. du e liten han e stark liksom. haha han kanske äter upp dej!! spännande e de iaf :D

2010-01-19 @ 12:56:48
URL: http://jolinska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback