Jajjemen.

God fortsättning gott folk. Det har varit roliga dagar men just nu mår jag som jag förtjänar, svintrött. Men jisses, vad gör det om hundra år. Hade fruktansvärt kul. Trodde nyår skulle bli lika taskigt som det alltid är men jag får nog ändra min inställning.
Nu är det till att komma tillbaka till vardagen som gäller. Ska läsa lite innan jag hoppar i bädden, samt få i mig något vettigt att äta. Mitt hem är något uppochner så jag bör ta tag i det också. Men jag har ingen ork riktigt. Ska ta min dos av Lisa Ekdahl och sedan se om jag möjligetvis kan fixa något av alla dessa valmöjligheter som föreligger.
Jaja, själv håller jag en tumme för ett aktivt år 2010 med massa träning av hund! Hoppas på att få se fler som tänker i samma bana som jag!

Två söta..


Tre små råttor..


Matar pippisarna..




Lite bilder från fina dagar innan man frös fast i soffan, mer eller mindre!
Nu blir det att röra på dököttet. Hej då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback