Ljusare tider, tack.

I morgon inträffar något som en av mina vovvar kommer älska. Träning i ridhuset här i Uddeholm. Han tar knäcken på mig här hemma. Han behöver verkligen få slita ut skallen lite. Knycker strumpor ur tvättkorgen som han biter sönder, tar vantarna som jag av ful ovana lägger på byrån i hallen och bara går och smådricker vatten i brist på annat att göra. Stirrar på mig med förväntansfulla ögon. Men i morgon ska jag säga, ska han få så det räcker. Tyvärr längtar jag redan till vår, speciellt med tanke på allt jobbigt som är under denna månad. Värst är att min lilleman ska kastreras (jag pratar om den fyrbenta).

Svansen går som tusam, men fokus trots allt..


En fin dag med fint sällskap. :)

Jag förstår inte att jag envisas med att titta på dessa bilder, när jag vet hur mycket jag längtar till fina spårmarker helt utan snö! Bra mysigt med vinter, men det finns ju en nackdel, och den vet vi alla.
Nu ska jag försöka sussa lite, vända rätt mitt dygn efter allt påhitt som varit den senaste tiden. Jag ska även bestämma mig för vad som skall tränas i morgon.  
Hejs.



Kommentarer
Postat av: ich

jag kommer att vara borta under helgen, kan ju inget säga men tänkte skriva d här iaf.,. t - s... blir dethörs sen sötis!

2010-01-04 @ 09:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback