Träning.

Har varit i ridhuset idag och tränat med min ena rackare till vovve. Den andra var hos svärmor och svärfar och blev lite ompysslad. Han vad hysterisk när jag tog fram klickern och en näve godsaker. Hoppade och skrek så glad han var. Han var en riktig nackknäckare idag som vägrade släppa kontakten, till mattes stora glädje!
Och nu mina vänner sover han! En mycket efterlängtad syn, då man själv mår som fisken när man ser hur nöjd han är med tillvaron. Han har inte rest sig för att följa efter mig eller stirrat på mig en sekund sen vi kom hem.

Såhär, fast modell större. Har inget annat kort på honom när han sover. Konstigt. :)

Nu ska jag gå upp och mysa med mina vovvar, kanske läsa lite i min bok och sedan toksova. Är alldeles för trött för mitt eget bästa. I morgon är det Örebro som gäller, ska dit med min handled - igen. En hemlis är att mina vovvar sover i sängen, på ett gammalt överkast och det är absolut skitmysigt! Min sambo går i taket nu, fast det gör inget. Han hinner lugna sig och vänja sig vid tanken innan maj månad! ;)
Vi saknar dig allt - även Farrax vet du.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback