Vad gör man?

När det är -30 är det inte mänskligt att sätta fossingarna utanför dörren. Jag klarar mig, eftersom jag kan klä mig därefter men hundarna, har sina täcken men tassarna försyryser dom verkligen. Så tråkigt det är eftersom det är fint ute och isen är tjock nog nu. Men men, vi vilar oss i form i stället, myser oss trötta!
Till veckan ska jag till Karlstad och det ser nog både jag och vovvarna fram emot lika mycket. Som tur är är det nästan 10 grader varmare där, så hundarna kommer tycka det är helt ok att vara ute då. Men förmodligen kommer vi väl satsa på samma sak då, det vi är bäst på, att vila oss lite.


Sibip och Wille..


Min ex selemente och Wille, kalasmys i soffan.

Vill kunna gå ut, men det är ett för stort krav känns det som. Både jag och hundarna kommer vara lönnfete och ha askass kondition när själva soldaten kommer hem. Dessutom hostar jag och snorar.
Jag ska göra ett tappert försök att ta mig till isen med mina små kyklingar senare, runt två tiden och hoppas på att det blivigt något bättre.
Tack och hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback