Frukostrast eller sovmorgon?

Sitter på jobbet och har frulle nu, men jag håller verkligen på att somna här på morgonkvisten. Vad av denna trötthet? Jo, vi har haft sällskap under veckan av Sara med familj. Sena kvällar med kortspel och hundträning, försökt att utnyttja varje sekund mellan promenader, jobb och storkok för att dänga grabbarna i fyrmans.
Nu ska jag käka lite, jag har väl sprängt ut magsäcken till den dubbla storleken under dessa dagar för jisses vad vi har ätit! Något i hästväg. Bara en massa skitsaker också. Inte för att det gör något men man känner ju hur magkatarren gör sig påmind. En sak är säker och det är att kommande kväll intar jag sängposition astidigt!
Nu är det en smörgås.
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback