Nya krafter, nya tag.

Sedan jag började jobba har jag hållit igång från morgon till kväll hela dagarna med diverse olika aktiviteter. Motivation till tusen, som jag oftast faktiskt har. Jag tränar mina vovvar på kvällarna och det är fruktansvärt roligt, jag är ute och springer då och då, tar tag i sådant måste göra och bara tycker att det är helt ok. Trött på kvällarna är jag men förövrigt är humöret på topp för att vara jag, skulle jag vilja säga. Idag mailade jag om en lägenhet i Karlstad som jag tyckte verkade kanon, men jag antar att den inte finns kvar eftersom den har legat ute ett par dagar. Men det kommer fler.
Helgen har varit bra, något varm dock som sagt, nästan sådär så inget som är blött riktigt torkar utan allt är ständigt fuktigt.
Jag kom hem igår kväll och var då så trött att jag knappt minns att jag lade huvudet på kudden. Det är så det ska vara. Då har man fått ut mycket av sin dag och dessutom sover man gott hela natten.
Jag trivs verkligen sjukt bra på mitt nya jobb. Börjar på att förstå mig på kassan nu och det var väl inte en dag för tidigt. :)
Vovvarna ligger utslagna på golvet trots att vi inte gjort ett skvatt idag än så länge och jag sitter här och dricker vatten. Tänkte ta mig en sväng till Edebäck och köpa mig ett par nya hundträningsbrallor, eftersom att mina snart faller sönder i molekyler.


Alla goda ting är tre :)

Nu blir det till att göra någon nytta.

Fick förresten reda på idag att jag ska läsa en kurs i spanska på universitetet i Karlstad i höst. Fick nått ryck och anmälde mig. :)

Adiós mis amigos!



Kommentarer
Postat av: catrine

Oj, du flitiga människa vad du har mycket på gång =)

Själv ska jag försöka släpa mej ut på en kort prommis så hundarna får vädra pälsen iaf ;)

ha det bra , hoppas vi ses !

2010-07-13 @ 19:37:43
URL: http://web.telia.com/~u21705888/
Postat av: Li

Jo, men jag har ju vilat ett år. :) Vi kan ju försöka ta en sådan promenad tillsammans någon dag? :)

2010-07-15 @ 09:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback