Trött hund och jag lika så.

Man vill ju alltid i slutet av dagen ha två mysigt trötta och nöjda ögon som frågar om det faktiskt inte snart är dags för kvällsmat? Men på kuppen blir man absolut trött själv. Idag var jag och Anna ute och spårade och under tiden spåren låg till sig lite tog vi en promenad. I slutändan hade vi gått ganska långt faktiskt. Nu ikväll har jag varit på klubben på möte, såg en hel den asroliga saker och mycket ska man höra innan öronen rasar av. HAHA.
I morgon blir det en sväng dit och träna, blev så sugen idag men då var inte pojkarna med. Imorgon får gänget och jag åka dit och visa hur det egentligen ska se ut. ;)
Funderade på att ta mig en springtur i morgon. Ska tvinga min lillebror till att springa med mig. Det blir inte riktigt samma tempo för honom när jag är med, han drar upp mitt tempo och jag drar ner hanns. :)


Nu ska jag natta mina guldklimpar och krypa till kojs.
Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback