Trött men glad ändå.

Idag har jag varit trött för jag har somnat lite sent ett par dagar i rad och eftersom jag jobbat 7 dagar i veckan kan jag inte sova ut en morgon utan det känns som om man "halkar efter" sömnmässigt och det är lite jobbigt att komma ikapp, då jag tycker att det är tråkigt att gå och lägga mig.
Idag har jag varit till klubben och tränat med lillkillen och han är rätt skön faktiskt. Är, tro det eller ej, rätt nöjd med dagens träning.
När jag sitter på jobbet på dagarna så längtar jag verkligen efter dem. Den där riktigt jobbiga lilla byrackan. :)

Först skapade Gud mannen och sedan skapade han kvinnan, precis som jag när jag tecknar, först gör jag en kladd - kanonbra enligt mig. ;)


Fast när jag kom hem från klubben fick jag en riktigt sprätt på näsan eftersom min sambo hade gjort kvällsmat och bakat en blåbärspaj. Osmart av honom att visa den sidan efter fyra år, nu vet jag ju att han kan. :)

Men nu är det natten för både två och fyrbenta. Det är faktiskt för sent idag också om jag själv får välja.
Natti natti.



Kommentarer
Postat av: catrine

Fick du både mat OCH efterrätt !

Vilken lycka ;)

(nu har han gjort bort sej... ;) )

2010-07-16 @ 09:34:41
URL: http://web.telia.com/~u21705888/
Postat av: Li

Jo men visst vettu, nu såld han taska te rävön. ;P

2010-07-16 @ 12:01:45
Postat av: Hille

nu kan han inte komma med några lama bortförklaringar ; ) Nu ska maten stå på bordet ofta : )

2010-07-23 @ 22:26:46
URL: http://www.nogg.se/winken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback