Underbara varelse.

Alla dessa tankar var tydligen bra att ha bara man sorterar dem rätt. Här sitter just nu en lycklig matte till en galet sprallig vovve. Idag var dagen som passade mig och Farrax som hand i handske, vi har nämligen fått det vi strävat efter så länge. Ett förstapris på 190,5 poäng vilket ledde till en första placering av de 15 ekipage som deltog.
Ska sannerligen passa på att gratta mitt nervvrak till kusin som jag blev mäkta impad över. Lugn och fokuserad tog de hem en delad femteplats med 153,5 poäng trots en nolla, som blev pga dåligt väder. Men det tar de garanterat nästa gång.
Dagen började i hysteri. Sara hittade inte stamtavlan och mig ringde de till från jobbet och frågade om jag ville jobba, och då känns det givetvis jobbigt att tacka nej. När vi sedan ska tanka bilen för att sedan dra till klubben, gick inte tanklocket att få upp. Vi fick, stressade som få, flänga iväg till odd's bilar där Simon jobbar, för att i runda slängar bryta upp det. Sagt och gjort, i  med bensa och sedan flög vi vidare till Kil. Sara med alla sina tvångstankar om "tecken" gjorde att vi båda tvivlade på utgångsläget med tanke på en helt ofattbart kaotisk dag. Till råga på allt fick Sara startnummer 13, en fredag som denna med skitdåligt väder!
Nu är vi helt slut av kaffe, brist på mat samt alla nerver som spelar spratt.
Nix, nu är det föa. Nästa gång slår vi in framrutan och gör en repris. ;)
Hejs.


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis!!!

2010-07-31 @ 11:40:18
Postat av: Sara

Ja, jävlar va bra ni va. Kan inte beskriva med ord ;) Jag är stolt över min kusin :)

2010-08-01 @ 14:56:46
URL: http://engelskspringerispanien.blogspot.com
Postat av: Anonym

Stort grattis poängen visar på hur bra det gick. Är verkligen jätte glad för din skull. Kram hille



2010-08-04 @ 18:59:09
Postat av: Christine

GRATTIS!! Det kallar jag bra jobbat :)

2010-08-09 @ 16:21:46
URL: http://www.levergodis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback