Jobb och galna vovvar.

Idag har varit en dag som gått i räserfart. Fick sms i morse som frågade om jag ville jobba idag och absolut ville jag det, naturligtvis. Störtade dit och jobbade till fyra sedan hem och tog en kanontur med Malin och våra underbara vovvar.

Essan kollar läget..


Två små råttrumpor..


Essan på G..


Massa snö...


En som älskar det..


och en som behärskar det...


Sötaste grabben i stan..


Tripp,


Trapp,


Trull...


nöjd och glad, börjar bli jobbigt nu.


Sista rycket...

Essan hade lite svårt att vara med eftersom hon hade svårt att  ta sig över snökanten. Mina gossar sover som grisar och är nog nöjda.
Har just ätit thaimat och jag åt som en golden. Hoppsan, så var den slut. Så kul var det. Nu är det bara disken kvar så jag ska väl ta reda på den nu och sedan kasta mig i skolböckerna. Jag är såå sugen på att mysa ner mig i soffan och se en bra film och bara äta hur mycket som helst, men det blir nästa månad.
Jaja, slut på tjatet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback