Lagom trött.

Jag är sådär lagom trött för att kila upp på övervåningen för att hoppa i säng. Tänkte hinna läsa lite innan jag somnar och jag hoppas att jag kan övertala mig själv att inte spara det sista tills i morgon, jag har en tendens till att annars få för mig att hoppa över planerna med läsningen.
Fullt ös idag. Först en mystur med Anna och våra fyra vovvar i sjukt mycket snö i skogen. Vi tog oss runt och det var mer än vad jag räknat med, men det var jobbigt kan ni lita på. Hundarna är trötta, i alla fall mina. :) Jag tror Annas smågrisar sover rätt gott dom också. Som synd var hade jag inte med kameran, synd då de hade sjukt kul och vi slet som vilddjur uppför berget. :)
Nej, vad säger ni? Är det bädden nu?


Kommentarer
Postat av: jag

om du vill kan du gå in på min gruppchefs blogg å läsa. säg till mamma å pappa åxå,. http://fredssoldater.se/

fina bilder gumman! =) älskar dig!

2010-03-02 @ 14:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback