Långa gråa dagar.

Just nu känns det som att klockan närmar sig kvällen, vet inte varför tiden står still, men det är väl visserligen bra antar jag. Det kan bero på att vovvarna sover som stockar och är nöjda med tillvaron trots att vi inte har gjort ett dugg än så länge. Eller, jag och Malin var ute på en promenad på 30 min men annars inget. Det kan kanske bero på att det är så grått, blött och trist på utsidan. Jag känner mig ganska trist själv också, ganska uttråkad då jag inte har en enda plan för något roligt under helgen. Småsaker bara, men de går så fort.
Jag känner mig inte motiverad till att läsa heller, måste ha nått roligt att se fram emot. När jag inte har så mycket att göra så finns det väl inget som inte kan vänta tills i morgon?


Nej, nu skall fröken negativ ta och hitta sig på med något, sedan till morsan och se på Solsidan.
Satt just och tänkte på en sak, att jag kommer verkligen sakna min lägenhet, tycker ju så mycket om den!
Hejs svejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback