Mina älskade älskade.

Ja men visst har det väl varit en pangdag. Kaffe, kaka och kaffe. Sen en och annan korv och sen kaffe efter maten. Jag har inte en gnutta energi kvar, men vem skulle kunna ha det efter en heldag med dessa rackare.

Sötnötter..


Fast för husfridens skulle fick vi ta om, så att fröken skön fick vara med också. (OBS! Söta vovvar i hörnet, fulla i bus.)


Se så nöjda och glada..


Vi drack kaffe mest hela tiden..


Försök 1


Försök 2


Försök 3

Sedan försökte vi inte mer utan insåg att det inte är lätt att hålla koll på en näve flugor. Spyflugan med senap i hela ansiktet:


Ja?

Nej, en sak bara, vi saknade en liten prick. Vår kära första fixare. 

Händig gosse. :)


Mycket tomt utan Jonas. Till och med Sara försökte sig på att fixa med korven idag. Fast jag ska väl svälja min stolthet och erkänna att vi grillade på engångsgrill. :)



Kommentarer
Postat av: Hille

Vad tror du Jonas säger nu, en engångsgrill. Li, vet hut ; )

2010-03-09 @ 20:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback