Tålamod som säger ifrån.

Idag har min saluki ätit upp alla stygn och halva sin tå (det lilla som var kvar). Eller ja, för mig som inte riktigt klarar sådant samt blir frustrerad som bara den, känns det så men mamma sa att det såg fint ut. Känner mig så skitförbannad rent utsagt då jag har haft koll på honom hela tiden, han har haft tratt och även strumpor osv. Så, nu tänker jag göra som så - ingenting. Vi skulle ha tagit stygnena på tisdag så det var väl ok läkt, men inte bra. Det gjorde ju inte direkt susen att han ryckte bort allt som fanns. Fast det är ju inte så illa så att dom skulle göra nått åt det, veterinärerna.
Jag är trött på hundar som ständigt krånglar, hur svårt kan det vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback