Tappar tid och dag.

Idag har jag inte riktigt haft koll på läget, struntat totalt i både tid och datum. Jag har varit och målat, i Råda, så mysigt. Inte bara en eller två timmar heller utan 7. Sedan hem och då tog jag och Malin en promenad. Tappar totalt tiden och tror att jag ska hinna laga mig mat och göra mig iordning för innebandy som brorsan skulle spela. Först när jag tittar på klockan och inser att jag ska åka om 15 minuter inser jag att jag har lite bråttom, blir en smörgås och byta brallor, från hundbyxor till vanliga, och sedan iväg.
Grattis till vinsten får man väl säga.
När jag sitter i bilen kommer jag på att jag för tusan ska på kurs i morgon på klubben, jisses, har jag totalt glömt bort. Jaja, inte så jätte motiverad då det kom så hastigt på men det blir säkert bra när jag väl är där.
Nej, bädden kallar.
Nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback