Saluki med bruten tå.

Ja, det är just vad jag äger. Jag som har funderat på att flytta till Karlstad, skulle ju annars kunna hyra ett rum av Solstadens, eftersom jag befinner mig där mest hela tiden.
Han visade inte så mycket på promenaden och gick hela vägen så lätt till bilen utan att halta en gång. Sedan när han vilat ett tag här hemma så reser han sig och hoppar på tre ben. Jag kikar och ringer Solstadens som ger mig tid först i morgon. Han hade ett litet sår mellan tårna men inget märkvärdigt. Men nu ni, är tassen rund och han ser så ledsen ut. Han ligger i sängen och funderar på vad det är för fel och jag sitter här med jordens sämsta samvete. Nu fick jag så jag teg, för att jag var lett på honom då han ätit upp innerfodret på min jacka för ett gammalt hundkex. Jag tycker synd om honom, så därför är det bäst att inte titta på honom alls. Jag känner mig som den elakaste personen på planeten just nu. Jag får störta dit direkt jag slår upp mina små blå.

Han men bruten långeman..

Nej, jag ska ta med mig bröderna bus upp och sova. Tryckte i honom en smärtstillande tablett, som fanns kvar sedan Farraxs kastrering, hoppas på att han kan slappna av lite under natten.

Ok, det låter kanske som att han har brutit lårbenshalsen, men det är synd om honom i vilket fall som helst.
Nu är det natten, natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback