Evigheters evighet.

Ja, det var ett tag sedan. Jonas har varit hemma på semester och vi har haft mycket att hinna med. Idag åkte han tillbaka och nu sitter jag här igen, tillbaka i min vardag som innehåller en lång väntan. Jag har i vilket fall som helst satt upp delmål, och jag har en del saker att se fram emot.
Under tiden han var hemma hade vi ständingt saker på g och en massa mysiga vänner runt om oss. Spelat spel och grillat, ett måste så klart.
Nu är Sara på väg, hon ska hålla mig lite sällis då dagarna annars är ganska tunga, sådär just efter gubben farit. Vi ska till klubben ikväll och träna en sväng och i morgon blir det spårskogen som gäller. Kanske till och med anmäler min saluki till ett öppen klass spår nu i dagarna.
Nej, på tal om det. Bör ta upp lite BLOT. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback