I förbi farten.

En liten snabb uppdatering skall nu ske med trötta ögon. Har jobbat varenda dag nu ett tag och det är helt underbart. Inte bara det utan det har varit fullt ös på jobbet de flesta dagarna och då är det så roligt. Idag började jag 12, så jag hann sova och ta en lång härlig tur med grabbarna runt orrholmen i snön och de var galna av lycka. På isen här i Viken är de redan ute med skidskor och susar omkring men jag tror jag väntar någon månad till innan sparken kommer fram eftersom jag är lite halvt livrädd för att vistas på isen oavsett dess tjocklek.
Under veckan nu har jag inte så mycket jobb, än så länge, men jag och några brudar från jobbet ska träffas och dricka lite glögg och baka. Julbak är väl för mysigt vettni.
Jag och Sara bakade lussekatter halva natten under helgen och snackade massa smörja så nu har jag ett par påsar i frysen som jag är och snattar i om kvällarna. :)
Idag när vädret var så fint skulle jag ta ett fint kort på Wilthon tänkte jag, eftersom jag ska göra förstoringar på mina tre fina gossar, fast kameran var olyckligtvis kvar i Hagfors. När jag satt och skulle välja ut bilder på vovvarna hittade jag ett fint kort på Phoenix, ett på Farrax men inget på Wilthon. Antingen sover han eller så flyger han omkring som en yr höna den lille mannen. Dessutom har han ju en tendens till att de så korkad ut.


Troll nummer ett..


Troll nummer två, där man sällan får med hela honom..


och skönheten som aldrig riktigt blir bra på bild. :)

Nu är klockan läggdags i stugan och det snarkas redan för fullt. Får se till morgonen om jag får något samtal från jobbet, om så inte så ska kusin vitamin klippa mig då mitt hår är så långt nu.

God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback