Snabba ryck.

Mellan packande, promenader, fest och jobb ska jag bara försöka slänga in ett par ord. Min lägenhet är så mycket jag och jag älskar den! Öppen och fin vilket är bra med hundarna och allt. Har varit lyckligt lottad att få jobba mycket nu och det är kalas skönt.

En sak som jag borde haft ett par minuter till övers för är att berätta att min saluki är Svensk Viltspårschampion!
Gjorde vårt sista prov förra veckan och klarade det så bra. Han gick så säkert min lille långnäsa.


SE VCH Badavie Joy to the World

Sitter hemma hos Sara och väntar på att hon ska komma hem. Känner för att ta en sväng med mina underbara hundar.
Hejs.


Kommentarer
Postat av: Catrine

Grattis till en sån fin titel, det var riktigt kul :)

Bra jobbat av er !

Skönt att flytten är klar också , hoppas nu att du

Får massor med jobb !

Ha det bra :)

2010-11-08 @ 07:21:42
Postat av: Christine

Grattis till er :) :)!!

2010-11-11 @ 03:26:24
URL: http://levergodis.blogspot.com
Postat av: Li

Tack så mycket! :)

2010-11-11 @ 10:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback