Det tar sig sa pyromanen.

Japp, nu änterligen. Mitt och Willes första öppenklass spår iår var under all kritik så därför nämner vi inget om det utan fokuserar på att vi faktiskt klarade det idag! 40 poäng och ett förstapris är jag alldeles kanon nöjd med. :) Han är ju så söt. Han tyckte att älgflugorna störde honom så med jämna mellanrum stannade han och plockade bort dem, och fortsatte sedan med sin uppgift.
Kritiken löd:
En hund som är lätt att läsa av med föraren behöver träna mer! Lycka till!
Jag antar att det beror på att jag har lite svårt att lita på att killen är rätt. Men vi får jobba på det. Det är lite svårt dock eftersom att det kan svänga som bara den beroende på vilken sida herrn vaknar på.

Stolt matte såklart..

Nej, nu ska jag trycka i mig lite chokladpudding och bara njuta av en lång promenad sedan. Sedan ta itu med mitt hem och även försöka planera in ett spår till. :)

Hejs svejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback