Fria vägar ut.

Nu sitter jag hos Sara och Simon och har just gjort klart för mig själv att snart bor jag här, närmare bestämt om tre veckor. Det känns så bra faktiskt. Möjligheter pluppar upp som tussilago på våren. Igår var jag till Hammarö Brukshundklubb och kikade lite. Vilket mysigt ställe och så nära min lya, tio minuter om jag får stå och vänta vid röljusen. Kan inte bli bättre, jag som är så van att ha klubben ett stenkast bort. Imorgon när jag är tillbaka i Hagfors så ska jag börja plocka i alla våra saker eftersom vi har mer saker än vad som ryms i mitt lilla krypin.
Jag ska också söka mig ett till jobb tänkte jag. Nått litet extra som jag kan ha berdvid det jag har nu. Spännande hörreni. :)
Som ett bra slut vill jag ju såklart skryta över att vi har en champinjon i flocken. Elvan är numer Svensk Viltspårschampion. :) Grattis så klart.


Nu blir det en tur i Mariebergsskogen och sedan in till salongen till Sara.
Vi ses gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback