Lite sällskap.

Det fick vi igår av balla gänget från Kd. Det skulle ha blivit lite träning vid klubben men det körde ihop sig lite. Men vi hann med en sväng till skogs nu på förmiddagen. Vilda busar i hela skogen. Min guldklimp har en tendens till att bokstavligt talat plöja ner allt som kommer i hans väg. Elvis är van och parerar men Miller möter gärna upp och 'leker' de två meter som blir innan han flyger som en vante. Det gäller att matte hinner med, vara steget före, att hojta till för att han ska se sig för. Ganska så olustigt det där. Man spyr upp hjärat ett x antal gånger på en tur. Men de lär sig, det har absolut blivit bättre.
Mycket mys blev det på kvällen med lugna hundar och tv. Vi tittade på 'Lite Sällskap' som jag inte sett förut. Jisses, rena rama parodin. Man tror ju att det är ett skämt och det tragiska är att det är ju förtusan inte det! Ett så pinsamt program har jag inte sett tidigare, fast så sjukt roligt att jag inte skulle kunna missa ett enda avsnitt. Det säger inte lite det, jag som aldrig tittar på tv. Jobbar med att köra bil, utan körtkort. Djungelns lagar helt enkelt.






Titta vad Harry hitta..



Japp, ner skiten i skiten bara. Enligt Farrax..

Fyra fina.

Hundarna är nöjda och jag är också nöjd, för idag fick vi tag på en lägenhet i Hagfors också. Allt flyter på så bra nu. Igår fick vi också reda på att en tar över lägenheten vi befinner oss i just nu redan 1 november så vi slipper dubbel hyra. Rena rama vinsten på lotto. Nu blir det till att fixa med möbler och packa saker. :)

Hundarna tyckte såklart att polarna skulle stanna ett tag till, snällanån, skogen är ju lika rolig nu som då.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ni ha en lägenhet i både kd å å här då??

2010-10-14 @ 13:37:29
URL: http://jolinska.blogg.se/
Postat av: Li

Ja, så blir det. :) eftersom jonas har fast jobb så får vi åka till varandra. Det har ju varit så nu i princip eftersom jag har 'bott' hos sara och simon.

2010-10-14 @ 16:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback