Ni kan enkelt göra allting bra.

Sitter här och plockar i saker, och jisses så mycket saker man har. Vart kommer allt ifrån? Harry Potter har varit här på besök från Karlstad och dumpat av massa skit. Det går tungt nu. Jag och Jonas har jobbat om varandra och tiden börjar bli snål. Men med lite musik i öronen av Lisa Ekdahl går det rätt lätt ändå.
Sedan har jag ju sådan hjälp av mina pojkar som är med och skrotar i allt. De står på huvudet i kartongerna för att se att allt går ok till. Vad gjorde jag utan dem? De kan verkligen ta fram det lilla extra i min vardag!



Ha det bra alla glada.

Bäst musik just nu - Lisa Ekdahl ~ Vraket.


Kommentarer
Postat av: jonas

har farre snott mitt snus?? ser ut som han har ett par dosor under läppen! =)

2010-10-26 @ 01:57:12
Postat av: Li

Han är väl pöjken till farsin.. :)

2010-10-26 @ 17:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback