En rotlös tid.

Det skulle jag kalla min period i livet just nu. De senaste dagarna har livet förändrats lite. Lägenheten vi bor i är uppsagd, och en ny lya i Karlstad är nu våran. En nybyggd, fin liten lägenhet i Viken där jag tor att vi kommer trivas kanon, alla fyra. Just som det känns nu har dagarna gått förbi i en fart som jag själv inte uppskattat. Om man inte tar vara på var dag hinner man inte riktigt med. Jag saknar att kunna göra vissa saker, som att gå ut med mina vänner och min sambo, ta en fika, ett varv på stan, jobba som alla andra människor, ja helt enkelt känna mig social. Det känns som om jag gått i ide här, utan att själv veta om det. Fast jag har givetvis så mycket här också, som är ovärdeligt, som jag vet finns kvar och som jag alltid kommer komma tillbaka till.
En förändring kan vara både positiv eller negativ samt skrämmande på samma gång, och just en sådan är det. Jag tror att det kommer att bli så bra.
Wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Hille

Lycka till!! Det kommer att gå kanoners för er i Karlstad.

2010-09-28 @ 21:41:49
URL: http://www.nogg.se/winken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback