Lite av varje.

Bland febertoppar och allt annat så har jag och Farrax på förmiddagen ägnat oss åt lite vittring här inne i vårt krypin. Nu börjar det hända saker, han börjar fatta poängen. Det har varit lite svårt just med pinnar, eftersom vi tränat det en del i spåret och även använt dem vid lite andra små övningar. Men han är inte dum inte utan börjar sakna men säkert på att tänka efter. Även jag börjar tänka efter givetvis, eftersom jag inte lärt in detta någon gång förut så är det inte det lättaste för mig heller att veta hur jag ska förmedla min tanke. Men vi har kommit en bit påväg och det är riktigt roligt!
Det tog minsann på krafterna på en febrig Li som har en tendens att tycka synd om sig själv i ett sånthär tillstånd. Det får bli ryggläge en liten stunf och sedan börja ta tag i dagen.
Ha en bra dag och njut av solen åt mig också.



Kommentarer
Postat av: catrine

Vilken gosig bild - det är medicin det !

2011-03-07 @ 11:04:38
URL: http://fridlundagolden.blogg.se/
Postat av: Li

absolut att det är, det enda som hjälper. :)

2011-03-07 @ 17:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback