Rullande dagar och ivriga dårar.

I min vardag händer en hel del minsan men inget dokumenteras. Under veckan nu har jag varit ledig en del, och igår, dagen till ära, tränades det hund. Mindre lätt med en tickande bomb som tvingats till att ta det lugnt i två veckor pga klobrott. Första vändan ut ur bilen har jag förträngt, eftersom han var totalt okontaktbar. Han tog sig för med de mest konstiga saker så jag orkade varken hålla mig för skratt eller hålla fokus. Men andra vändan gick väl sådär, men det var otroligt roligt och härligt att få komma igång igen. Nästa gång får promenaden komma före träningen, så inte de små fyra spelar honom ett spratt.
Wille ska iväg på årets första utställning den 27/3 och det ska bli spännande.
Idag har jag jobbat lite, men innan det blev det en lång härlig promenad i solen och det var helt underbart. Vaknade 7,30 i morse och ute sken solen. Hur härligt är inte det? Nu börjar den bästa tiden på året, när man får börja planera inför vår och sommar. Många planer har man och det är bara att hoppas på att några går i lås.
Om en och en halv vecka bär det av mot Halmstad i två veckor, med blandade känslor givetvis. Min hemlängtan börjar nog när jag kliver på tåget vid station, här i Karlstad. Men något ska jag väl lära av detta också.
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback