Tuff brud i lyxförpackning.

Mysiga morgon. Gick direkt, vid 8 tiden, ut med vovvarna på morgontur. Jag ryckte i farten med mig borste och sax och hoppades på att jag skulle göra någon nytta, vilket jag faktiskt gjorde! Hundarna är trimmade. Så gott som färdiga iallafall. det kommer ju alltid fram lite småsaker ett par dagar efter. Så fina så. Jag började klippandet igår men blev avbruten av en trevlig tjej med en jaktistik. En liten röd, lugn och bestämd fröken var detta. Matten frågade om de fick hälsa på varandra och till min stora förvåning svarade jag ja. Detta händer inte ofta. Men efter att hundarna fått sina frikomandon så fann Wilthon och den röda damen varandra direkt. Hon gjorde något tappert försök att leka med Farre, som tog mitt varsågod på fel sätt, nämligen att det var fritt fram att ta min vante och ge sig på matte åt den söta damen. När han hälsat där sprang han omkring med min vante och hade ingen större lust att dela med sig av den inte utan var helt nöjd med att storebror trog hand om bruden. Wilthon blev helt kär, och det var besvarat. När vi skulle skiljas åt höll jag på att få med mig två röda tokar hem. :) Wille tyckte nog att vi skulle byta bort lillebror.

Nemen?! Lätt det snyggast jag sett. ;)

Biljetterna är bokade, nu jädrar ska vi bli fyllda med kunskap tills det runner över, ut genom öronen. :)
Ja, om den tuffa bruden i lyxförpackning var den söta fröken fräken på promenaden eller jag och Sara iklädd något stor militärutrustning låter vi vara osagt. :)
Tack o hej.



Kommentarer
Postat av: catrine

Oj OJ ..fick man se några såna komma krälandes mot en i skogen så la jag nog benen på ryggen ;)

Lycka till med utbildningen !

2011-03-18 @ 18:16:20
URL: http://fridlundagolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback